Documenting Applications

2testIT zorgt ervoor dat uw klanten over uitstekende documentatie van uw (web-)applicatie beschikken.
Omdat bedrijven overal ter wereld de groeiende vraag van klanten naar zelfbedieningsfunctionaliteit zien, naast hun kernservice- of ondersteuningskanalen, spelen kennisbanken (wiki's en knowledge bases) een grote rol bij het helpen van organisaties om aan deze behoefte te voldoen.
Voordelen van implementatie van een kennisbank:
Intern gebruik:
- Het hebben van een kennisbank voor werknemers komt organisaties ten goede door de efficiƫntie, consistentie en interne communicatie te verhogen.
- Kennisbanken zijn een uitstekende manier om kritieke informatie op te slaan met betrekking tot klanten, diensten, producten of zelfs algemene kantoor- of werkgelegenheidsinformatie.
Klantgericht:
- Organisaties die een kennisbasis voor zelfhulp bieden, kunnen tijd van hun werknemers vrijmaken, wat vaak beter gebruikt kan worden om complexe en uitdagende scenario's te realiseren.
- Kennisbanken bieden extra hulp en keuze aan klanten die op zoek zijn naar zelfbediening, waardoor de perceptie van de servicekwaliteit wordt verbeterd
2testIT legt en/of vult uw kennisbank aan met documentatie welke dan wel samen met uw organisatie is samengesteld of vooraf is aangeleverd. De kennisbank zelf wordt op een gebruiksvriendelijke manier opgesteld zodat uw organisatie ook zelf na implementatie aanpassingen of nieuwe documentatie kan toevoegen.
Wij gebruiken voor kennisbanken voornamelijk de volgende platformen:
Bij het gebruik van de site gaan wij er van uit dat u met deze cookies akkoord gaat
AkkoordWeigeren Lees meer...